🡣

Voorwaarden retour-procedure Thovip Workspace Solutions

       
  • Een retour dient te allen tijden vooraf telefonisch of per e-mail door u te worden gemeld ·
  •    
  • Na vooraanmelding ontvangt u van onze afdeling verkoop een retournummer. Dit retournummer dient u bij uw retour te vermelden
  •    
  • De producten moeten bij Thovip Ergonomics zijn ingekocht
  •    
  • Producten die retour komen moeten compleet zijn
  •    
  • Alle onderdelen moeten onbeschadigd zijn en geen gebruikerssporen vertonen
  •    
  • De producten moeten in originele- en onbeschadigde verpakking(en) zitten
  •    
  • ‘Specials’– Producten die speciaal op klantenwens zijn vervaardigd - kunnen niet worden geretourneerd (bijv. alle gestoffeerde producten zoals scheidingswanden, softseating, speciaal geconfigureerde electrificatie units etc.). Bij twijfel even informeren bij onze afdeling verkoop!
  •    
  • Bij een foutief besteld product dient u zelf zorg te dragen voor de retourzending (transportkosten zijn dan ook voor uw eigen rekening)
  •    
  • Bij een foutieve levering onzerzijds zullen wij (indien terecht) zelf zorgdragen voor een afhaling van het foutief geleverde product
  •    
  • Indien van toepassing moet een aparte, geschikte transportverpakking worden gebruikt om de originele productverpakking te beschermen
  •    
  • Indien een product in een niet verkoopbare staat wordt retour ontvangen zullen wij contact met u opnemen. In dit geval kunt u het product op uw eigen kosten laten ophalen
  •    
  • Bij enige twijfel over een retour kunt u te allen tijden contact opnemen met onze afdeling verkoop